המוני בית ישראל חוגגים את ימי הפורים

אתר קול חי No Comments on המוני בית ישראל חוגגים את ימי הפורים

רבבות התקהלו אמש בהיכלי התורה ובבתי הכנסת לקריאת מגילת אסתר. חגיגות יום הפורים יימשכו היום בקיום מצוות קריאת המגילה, משלוחי מנות, מתנות לאביונים ומשתה ושמחה

צילום: מיכאל גלעדי/פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילומים: מיכאל גלעדי, גרשון אלינסון, אבשלום ששוני, דוד כהן, אוליבייה פיטוסי ויונתן סינדל – פלאש 90

המוני בית ישראל בערים שאינן מוקפות חומה חוגגים היום (שלישי) את הפורים עם קיום מצוות היום – קריאת המגילה, משלוח מנות איש לרעהו ומתנות לאביונים ובהרבה שמחה ויין.

אמש התקהלו רבבות בהיכלי התורה ובבתי הכנסת לקיים את מצוות שמיעת מגילת אסתר. כך זה נראה אמש בישיבת אור ישראל בפתח תקוה.

תיעוד: רשת העיתונאים הנקודה
video
play-sharp-fill

חייב איניש לבסומי: שמחת פורים בבית סגן השר משה אבוטבול

פורים חגיגה: הקומזיץ של עולם הישיבות!

ובערב יציינו בירושלים ובכל הערים המוקפות חומה מימות יהושע בן נון את הפורים כשיקראו את המגילה. כוחות משטרה רבים פרוסים בכל רחבי הארץ ובדגש עם אזורים ובהם ריכוז גבוה של אנשים. במשטרה מדגישים כי יאכפו נהיגה תחת שכרות.

על פי החלטת הדרג המדיני ובהתאם להערכת המצב, הוטל סגר כללי על שטחי יהודה, שומרון ורצועת עזה. הסרת הסגר תבוצע לאחר הערכת מצב נוספת.

אמש הגיעו עשרות צעירים יהודים לכפר חווארה ורקדו ברחוב הראשי יחד עם החיילים. עשרות פורעים ערבים החלו ליידות לעברם ולעבר עשרות כלי רכב יהודיים – אבנים. מספר רכבים ניזוקו. ב"ה לא היו נפגעים

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף אמש בקריאת המגילה בבסיס משמר הגבול בבית חורון, יחד עם יו"ר הכנסת אמיר אוחנה והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. נתניהו הזהיר כי "הסרבנות מאיימת על היסוד הקיומי ואסור שיהיה לה מקום. במאבק ציבורי יש מקום למחאה אבל לא לסרבנות, כי ברגע שנותנים לה לגיטימיות היא תתפשט ותהפוך לשיטה".



0 תגובות